Vykdomas nuo šių metų kovo 12 d. iki lapkričio 15 d.
Tikslas: mokyti vaikus suprasti gamtą, suteikti kuo daugiau žinių apie artimiausią aplinką, sudarant sąlygas vaikams stebėti, tyrinėti, pažinti augalus.
Vaikų ugdytojai žino, jog aplinka – trečiasis pedagogas, skatinti stebėti, tyrinėti, kurti, žavėtis, eksperimentuoti (Markevičius, 2012). O vaikai – iš prigimties tyrinėtojai, aktyviai ieškantys informacijos apie juos supančią aplinką, gamtą ( Caughlin ir kt., 1997). Bet juk gamtą reikia tausoti, saugoti. Ar gamtos tausojimas taps svarbus kiekvienam žemės gyventojui? Eiti gamtosauginio ugdymo keliu verta dėl to, kad kuriama neįkainojama pridėtinė vertė – sąmoningas ir gamtinei aplinkai atidus pilietis.
Darželis į gamtosauginį ugdymą koncentruotis pradėjo prieš 5 metus. Per tuos metus spėjome suorganizuoti daugybę renginių, projektų ir kitų iniciatyvų šia tema. Aktyviai dalyvaujame respublikiniuose ir tarptautiniuose gamtosauginiuose projektuose. Renginių gausa paaiškinama tuo, jog pradėjus ieškoti galimybių diegti gamtosauginį ugdymą įstaigoje, atsivėrė didžiuliai klodai įvairios informacijos bei resursų.